Vårat Paris!

jag befinner mig nu på svensk mark efter fyra dagar i ett underbart Paris
Jag har tillsammans med Louice promenerat Parisrunt i ett par Clarks
vi har sett Nottre Dame ( kan ha varit det mäktigaste jag sett ) vi har besökt 
Louvren där vi har sett MonaLisa, vi har åkt upp i the eiffle fucking tower
därefter druckit rödtjut & ätit tre rätters ( ! ) Christian Louboutin ;)
sprungit champs elysée upp o ned, beskådat triumfbågen, fotograferat.
Starbucks . Sephora, Zara, H&M -  shopping it is! Druckit champange :) 
Moulin Rouge ( vi bodde ett stenkast därifrån, How nice? ) 

i can go on forever, underbar stad! Vi älskade det.
Puss till Louice.


Kommentarer
Postat av: Sandra Karlsson

Fan det later underbart med Paris gumman, later som ni hade det mer an toppen. Snart ses vi och da ska vi ta igen allt som hant i vara liv! Vill veta allt, varendra timme, minut och sekund av vad som hant i ditt liv.. Bara 13 dagar kvar, saknar Sverige som tusan och dig!!! LOVE

2010-11-23 @ 15:58:52
URL: http://sankah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0