Spontant!

Jag tog cykeln till friskis förut i syfte av att jag
ska kunna cykla ifrån alla våldtäcksmän som vill ta mig
japp, man kommer verkligen långt i snödrivorna på en cykel
likt bambi på hal is tog jag mig fram och jag kan garantera att
det hade varit mycket lättare att springa, gå eller varför inte krypa
Vad vet jag!


Imorgn ska jag på Ladiesnight lite spontant
vi har fått biljetter från jobbet så jag och Filippa ska dra dit och köra lite :)

Efter fredag kommer lördag och därefter söndag och det innebär
lediga dagar för min del, känner på mig att jag kommer njuta till fullo ;)


Kommentarer
Postat av: Tina

Ha så skoj på Ladiesnight!

2010-11-12 @ 14:22:28
URL: http://tinalarssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0