Puss!

Ye, gårdagen var ju super härlig! Bra drag på Ritz
Vi kan kalla det världsklass ;) haha ..

Den där Daniel Adams - Ray körde ju på i vanlig orning


Har förövrigt haft en otroligt bra dag på jobbet :)
.. Kanske för att vi hela helgen, med start idag
kommer köra 20 procent på hela jävla sortimentet!

Nu ni, jag har många bollar i luften just nu
Jag håller på att försöka få ihop en julstjärna i jävla pappmeterial
och i den ska det in en glödlampa ( detta var tydligen väldigt svårt )
inte nog med stjärnor och glödlampor håller jag på att laga mat 
plus lite chokladbollar som jag ska ha till mina workmates!
Allt på en och samma gång, jag är tjej och ska klara av sånt här, oh my!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0