Man ser vad man vill se ..

Fan, nu är jag butter för en stund!
Mia Skäringer ( min idol ) kommer till Örebro den 26mars för att köra
sin föreställning: Dyngkåt och hur helig som helst.

Problemet är bara att en annan befinner sig i Thailand vilken inte
heller är några som helst fel men ..

.. då jag väldigt gärna vill se denna föreställning så läste jag att hon slänger
in en extra föreställning för oss torra örebroare som behöver släppa till lite på
just det som Mia är så bra på att förmedla ..

.. Så jag läste att den andra föreställningen
var den 4/1 fast det självklart är den 1/4!
så ja, hur som helst missar jag den :)
( man ser vad man vill se )

.. så nu, lite butter!

 


Kommentarer
Postat av: Moa

EMPO! vi kan åka och se den i någon annan stad kanske! haha, söööt. butter för att åka till thailand ;)

2010-12-02 @ 08:30:51
URL: http://majaom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0