Semester? Njaaaaa..

' När immunförsvaret tog semester '

Tillbaka? Kanske ..

De senaste dagarna har jag legat i koma, därav inget skriva här.
Febern tog över mig totalt och allt som hör därtill
nivet, 100kg snor, hosta, värk och mer snor..

nu har jag försökt plockat upp mig själv ..
har väl gått sådär ..

.. efter att jag vinkat av Sofia som ska spendera sommaren
i lysekil så sov jag .. ville sova mer.. men hade lovat Lou
att klicka kort på hennes bal och det ville jag verkligen inte missa.

   


vi träffade Peter Seipen när vi skulle kolla in vårruset
han fick mig nog lite friskare, kolla vilket energiknippe!
'

Nu ska jag krya på mig, imrogn är det jobb igen
en ipen och en flaska vatten på det här så! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0