Helgen i korta drag!

Det är så mycket lättare att möta måndagen
när man känner att man har en sådan fantastik helg bakom sig.
Jag njöt nog varje sekund av det som helgen bjöd på :)

Fredagens festligheter hos Sandra med härligamänniskor
och allt vad kvällen bjöd på därtill, amazing!

Lördagen spenderades sen i Kumla, dagen efter så det bara
skrek om det,. jag medflera var barnvakt åt lillisen, Alice :)
Vilket energiknippe den tjejen är, gud så vi skrattade.

Igår jobbade jag några timmar på Brothers tog efter det
en så lång promenad att jag nästan gick vilse..

Sen var man värd att att gå bort till Moa &Elin och kolla
film med trevligt umgänge, som sagt Avatar vilket film :)


Nu är det kaffe, Tjena!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0