Oh god!

Fullfart på jobbet idag, jisses alltså!
Skit kul även om jag får kämpa som en get
jag är ju så jävla virrig, tur att man har så bra workmates

dagens:

Jag står med en kund, han säger att han har stl 38 i kragstorlek ..
jag tänker: oboy, what the fuck är 38 i vanliga storklekar?
Jag tänker precis dra till med någon storlek när jag ser Jonas stå
och mima, SMALL, på läpparna ..

och räddar mig!

Hur som helst, det blev till att jobba över en timma idag
Kollar på klockan 16.00 och vart skulle jag befinna mig då?
Jo i idrotthuset!

Det blev en dagligdos av motion, bra där
Therese och hennes ösk kammade hem segern
Klara för allsvenskan, stort Grattis :) 


ikväll då?

Ja jag kan ju glömma utgång vilket många av mina vänner
ska sysselsätta sig med ikväll..

.. ja jag åker till Kumla, Hejs!


Kommentarer
Postat av: kuss

Glad när du kommer och kolla lillis! världens finaste!

2010-03-06 @ 19:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0