Lunchbreak!

Hemma en sväng på lunchen det är skönt att verkligen
få sig ett break off the day!

Imorse på jobbet hade jag sönder nålen på symaskinen
fick ringa Jonas och be han komma tidigare och hjälpa mig..
det blev magont för min del.. så jävla bra start på dagen!!



Jag har lite funderingar på att gå till Cleas Ohlsson och köpa en
kikare, det är ju nämnligen så att det vimmlar av kändisar
här nere på gatan pga att alla melodifestivalfolk bor på Clarion!
Min chef har ju tydligen snart sett halva skaran av kändisar
och jag har inte sett en kotte.

Jag ska nog köpa en penna och ett block också :)

Nu ska jag dricka lite kaffe innan jag går tillbaka till mitt andra hem ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0