I'm ready!

Sovit som en gud inatt med en hostande Lou bredvid mig!
Nu har vi ätit frukost och myst en kortis framför tvn, som jag var
tvungen att överge för bloggen väntade, det liksom kliade i fingrarna.

Har funderat mycket på det här med bloggen
det blir som en drog, man vill bara bli av med det
men det liksom sitter på hjärnan ..

-" vänta, jag ska bara ta en bild.. till bloggen .."

ja, och vad nu? när min blogg är såhär fin blir det
ju inte lättare, ska detta ta över mitt liv? we'll see..


Jag har också lite funderingar på att köpa hus
jag känner att det är helt klart något för mig..
.. men jag ska fundera lite till på det först!


Idag är jag ledig och ska spendera dagen med Lou
hoppas jag. haha

Vi ska in till Örebro sen och kanske shoppa lite
som sagt har den efterlängtade skatteåterbäringen
räddat mig och mitt liv, tack!


och till kvällen ska vi
entra The Ritz!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0