Bloggrape

Hallå ungdomar! Nicklas här! Jag sitter med Emelie i hennes barndomshem och zappar mellan fotboll och bröllopspepp. Lite av en "BloggRape" det här.  Även Emil och Jennie är närvarande, de kom hem från Mallis igår och de verkar har blivit medelålders under veckan där, är det vad Mallorca gör med människor? Emil har köpt likör så han kan "Göra lite schyssta mjölkdrinkar", och Jennie har suttit och fyllt i formulär om personalbemötande. Fruktansvärt träliga människor har de blivit.

Själv har jag haft en ganska spännande dag, vaknade på ett golv på stationsgatan med ryggsmärtor och partymage. Ryggsmärtorna kunde jag stå ut med, men magen behövde åtgärdas. Kvinna som bor i den lägenheten och jag har inte riktigt kommit till det där bajsa med öppendörr stadiet så jag gjorde en klassiker, satte på vattenkranen sen satte jag mig och bläddra lite i en tidning. Men så hörde jag plötsligt ett högt skvallpande, jag tittade mot handfatet och såg till min stora skräck att ploppen satt i och det därför forsade vatten över hela golvet. Jag gjorde en riktig Chuck manöver och slängde mig mot handfatet, och som det proffs jag är försökte jag dra ur ploppen, notera dra ur ploppen, inte stänga av vattnet!

Men tillslut så fick jag stop på flödet, jag tog en dusch och skvätte lite extra med vattnet så hon skulle tro att det var därför det var 15cm vattendjup i hennes badrum.

Nu har gubben och kärringen gått och lagt sig, så jag tänker lägga in en stöt på Lill- Jenkan, Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0