When you need it, you can get it!

Det blev ingen skönsång från mig igår, blev mer missnöjd
och så rann det över!

Åkte med mamma till Kumla, det blev en familjekväll på Jennies salong
Jag och mamma blev färgade och medan jennie klippte
mamma blev jag rastlös och tvingade på pappa en färgning.


   

sisådär ja, mina familjemedlemmar!
Dom älskar jag.



Och så var det fredag, det är nog första gången
jag känner att det inte spelar någon roll om det är fredag
och allt vad det innebär, kunde lika bra vara tisdag!


Som tur är så ska Malin förgylla min kväll
Det blir mys med sushi och grejer :)
Så ge mig lite fredagkväll hos Mallan.


Imorse ringde jobbet, dom behöver mig!
Så det blir lite x-tra ute på Mariberg idag ;D


ta hand om varandra, Kramo!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0