Tears will be falling..


.. En sommarkväll satt jag och en vän och tog en öl och pratade
om att man ibland behöver gråta och ja gråta i allmänhet ..

jag förklarade det som så att man kan tänka hjärtat
som ett glas och tillslut är det fullt och då rinner det över

iaf det slutade med att båda grät så det stog härliga till
och det är ibland bara så att man behöver det, just gråta en skvätt!

varför jag tar upp detta är för att jag känner att det var
länge sedan det rann över och nu är det bara en tidsfråga
innan glaset blir överfyllt, jag behöver gråta!

Kan inte bara Sveriges herrar vinna ikväll så jag
får tömma ut lite tårar och jag föredrar ju helst glädjetårar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0