Lovely day, just got..

Trotts snö, februari och vill-ha-25 nu!
Så har min fredag varit en mycket bra sådan.
Jag gick upp imorse blev bortlurad till arbetsförmedlingen
( jag försöker få stålar från a-kassan förstår ni )

Iaf, det var bara att vända och traska iväg till gymmet!
Jobbade som fan på det där rullbandet, bra gjort :)

När man väl har sprungit bort lite kalorier så ska nya tillföras 
det blev en lunch på Palette med pappa :)
åh, jag rekomenderar det, för gott!

Sen har dagen bara runnit iväg, jag har bakat en kladdkaka
för imrogn efter jag har jobbat kommer farmor hit på besök :)

Har också hunnit med att omstrukturera hela lägenheten
vet inte om det blev så mycket bättre, jag ska känna lite på det.

Let's Dance, nu är jag redo!
Och ni, Ha en trevlig kväll ;)





Den 25 ska jag sjunga, HÖGT!

It's a lovely day, just got paid,
Stack it up, be on my way,
It’s Lovely day, lovely day,
Lovely day
It's a lovely day, just got paid,
Stack it up, be on my way,
Lovely day, lovely day,
Lovely day






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0