livet rullar på, dax att plocka poäng!

Tisdag

Efter jobbet åkte jag på dirren hem till en av min
bästa vänner i livet, Louice! (:

Det blev en myskväll över det vanliga med mycket
god mat och grey's maraton enda in på små timmarna.

Onsdag

Idag är jag ledig och denna dag tänker jag ta vara på
för just nu känns det som om jag aldrig kommer vara ledig igen.
Jag gick upp tidigt imorse kollade på en film, The Notorious
en film där dom egentligen inte sa så mycket mer än fuck, bitch och fuck igen 
men den handlade om rapparen Christopher Wallace och legenden Tupac
Ganska intressant rulle faktiskt!


..  har också hunnit med och klippt gräset och plockat äpplen
hemma hos föräldrarna, ujså myckt vuxen poäng
jag har plockat hem och dagen har knappt börjat :)

Snart ska jag ut och gå, och till kvällen?
Slottsfestivalen och en kall kansk?!, vore gott (:
tänkte trottsa morgondagen då jag ska stå redo på jobbet 9.00!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0