"En gång är ingen gång"

Morgonen startade med att min chef ringer och väcker mig
kunde börjat bättre? .. mja

Dagen tog tag i mig med storm och att jag för första gången
försov mig var bara att svälja en gång och gå vidare ..

Jag sålde en kostym idag till ett par som ska gifta sig den
tjugonde november vi talade om deras bröllop och allt
därtill så som ringar, brudnäbbar, tårta, kyrka, middag,
vänner, klänningar, pengar och framför allt kärlek (:

Det är mycket och fixa med och de vi också kom fram till
var att hon stod och tittade på sina drömmars man som snart
skulle bli hennes förevigt och sen där brevid stog jag ..

med en klump i magen och en tår i ögat för vad
jag just hade beskådat, äkta jävla kärlek!

ja och där stog jag! och jag kände mig så jävla trött


jag då?
"Ta chansen och våga göra fel"
Väntar världen på mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0