Bättre dagar!

Efter gårdagens återhämtning så avslutade vi söndagen
med filmmys hemma hos syster och Emil, där jag även slog
läger för natten :)

Idag vaknade jag av att syrran ringde
hon hade en klipp/färg tid över för mig så det var bara
att ta sig an dagen och gå upp!

Sen blev det lunch på sveas med vänner
där vi också bestämde oss för att göra någon utflykt.
Vi bestämde oss tillslut för att ta oss till Nora för att äta
deras kända noraglass som faktiskt smakade mycket bra :)


Efter en god glass och lite nora sitesing så
var det dax för ett spinning pass ..

.. fyfan, efter en kvart var jag spyfärdig
straxt därefter höll jag på att svimma

jag ängnade hela passet åt att tänka på bättre dagar!


Kommentarer
Postat av: Tina

Nästa gång är det jag som är spyfärdig! Du gjorde helt rätt i att tänka på bättre dar ;)

2010-08-31 @ 14:52:07
URL: http://tinalarssons.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0