Dreamer.

Det blev en sväng på stan där jag råkade införskaffa mig
ett par 'caprileggings', plus att jag hittade en grym kavaj
för ynka två hundralappar, inte illa :)


Det styrdes sen upp att jag skulle till Kumla för lite renovering
av mitt hår som för några timmar sedan inte såg allt för okej ut.

Gick i snöstorm till sjukhuset där mammas bil stod som jag nu skulle låna
det blev en sväng förbi Boomerang och hälsa på och glutta på alla nya kläder
 jag vill ha allting, kolla själv www.boomerang.se :)

Väl framme vid sjukhuset så tog jag mig in i denna otroliga byggnad
där vem som helst kan gå vilse.,

Drömde mig bort vid hissarna att man kanske skulle slänga på sig
den vita rocken och åka upp o ned för alla dessa våningar och vänta
på att, kanske, en Mc Dreamy skulle stå där när hissdörrarna går upp
trycka på stopp och kanske hångla lite, eller slita in första bästa Mc Steamy
i ett vilorum och där ska gudarna veta vad som kan hända ..  sen gå hem!

Nästa destination var Kumla

Väl framme vid Jennie's salong blev jag färgad, klipp och masserad i huvet
sedan en kaffe och kaka på det så kunde inte dagen bli så mycket bättre änså :)


Puss&Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0