Svinsjuka and so whatever..

Har inte varit på skriv humör denna vecka och jag kan säga att
jag har haft mina anledningar, haha!

Måndagkväll landande flyget på Örebro flygplats och cypern var nu
ett minneblått, suck! men men..life is life och det går som sagt vidare
med eller utan vår vetskap!

Tisdagen betydde med andra ord jobb för mig och så fick det bli
det som var grejen denna morgon var att jag hade fått med mig
en släng av svinsjukan hem och med det menar jag att jag mådde
RUMPA! Jag klarade arbetsdagen fram till två sen tog det stopp
så det fick bli sängen resten av kvällen..

Ondagen.. ja svinsjukan var det.. haha!

Torsdagen visade tecken på förbättring så en lunch i stan med
Sandra och Sofia fick det bli, otroligt mysigt med dom blir man
ju frisk om inte annat, bättre medicin finns fan inte! :)

Fredag, åh! Jag har jobbat och det har gått mycket bra med tanke
på veckan som varit..  :)

Om ca: två veckor fyller jag 20år och det ser jag som en jävligt bra
anledning till att samla mina nära och kära för lite fest, så nu är
lokalen bokad och det är bara att köra,vi kanske ses där..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh Empan, ja minns när du fyllde 18.. suprise suprise! Måste o boorde om inte annat, ses snart?

2009-09-15 @ 17:16:14
URL: http://empapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0