All by my self?!

Morgonpigg idag, det är bra härligt :)

Kollade lite på nyhetsmorgon nu en sväng och chekkade nyheterna
och det inleds med att en Tsunami har dragit in över Samoa och har
orsakat att upp till 100st människor har omkommit det som gör att
jag får extra ont i magen är att min lilla Moa har tagit sin ryggsäck
och dragit ned till Australien och visst det är det är bra bit ifrån men wtf
...magont är vad jag får..

Ta hand om dig Lillen!



Idag är en ledig dag och jag ska träffa Louice!

Jag måste köpa en dator och jag är sämst på datorer.
Det är väl i sånna här lägen man skulle  ha en karl som
kan hjälpa en med det tekniska, såatt säga, eller så..
tar man till karlarna på Siba, där får man två i ett: Kunskap och Nöje :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0