You light up my life!

Ah gudars, jag har ju helt glömt av att berätta för er
(som inte vet redan) att Tina och Dan har satt lille John
till världen den 25 oktober :) Jihaa.. Grattis :)



Idag har jag jobbat, vi har haft så sjukt mycket att göra och jag gick
från jobbet med spräng huvudvärk. Så den planerade utgången blev
genast avbokad från min sida och istället så åkte jag med pappa och
kollade på hockeyn som .. sög haha! Gick inge bra för grabbarna idag.

..men jag tycker dom kämpade på mycket bra, "Kom igen nu BELLA!"
haha, ja det blev mycket skratt sen försvann min koncentration när
jag och Lou kom igång o började babbla, oså blev det helt plötsligt
dax för Grey's så vi tagga hem till tvn för lite mys med varm choklad
Åh, vad jag tycker om att umgås med Lou. 


           

Hösten har tagit oss med storm kan man väl säga, jag är kritvit
och fryser nästan hela tiden. Jag funderar på om man skulle ta
och gå och sola sig lite irmgon? Det vore skönt.

Tusen frågor snurrar runt i huvet och ett svar kan få din
värld att rasa samman. Jag får inte ont i magen längre!


Gokväll gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0