What have i done?!

Ja då var ännu en klockren helg avklarad.
Det blev en otroligt bra kväll igår som började hemma
hos Amanda i hennes fina lägenhet, sjukt fin o bra lya!

Sen styrde hojen till Frimis där det inte var så speciellt
mycket folk, men ett jävla drag iaf, rikigt bra kväll :)

..dagen efter bjöd på jobb, usch vad trött jag var.
Inte bra,.. efter jobbet blev det Saigon med diverse
folk, och dra mig baklänges vad gött det var..

Nu blir det snart till att kojsa för imrogn väntar jobb.
Ser inte riktigt lika mycket fram emot denna vecka
för jag kom ju på mig själv att det är högskoleprovet
på lördag och jag är inte alls pepp på att sitta vid en
skolbänk en hellördag på min enda ledig helg..

vad har jag nu ställt till med? Vad är plugga? AH!


Jaja, Jag tackar för en kanonbra helg mina vänner! Pusskram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0