Vill ha allt :)

Idag hade jag en mycket bra dag på jobbet jobbade
bara mellan 9-16 sen pös jag upp till Mallan på scorette
och hittade ju självklart ett par jättefina skor som jag
mer än gärna vill ha, men nej nu styr vi snart upp flytt
och då är det roligt att spendera pengarna på det ist :)

Efter det blev det träning med mamma, vi drog iväg på
Core och fy fan vad jobbigt det var, gudars!


Imrgon är det fredag och jag är ledig och Lou ska till
sthlm med skolan och hon ska strosa runt på Monki ( till mig )
Hon är min bästa Louice!

Imrgon är inte bara en ledig fredag utan Amanda min
lilla snäcka kommer hem från Uppsala så vi ska umgås
Man får passa på medan man kan.

.. efter fredag kommer lördag och då väntas först jobb
men sen blir det hem till min andra Amanda för att fira
henne, hon fyllde hela 20barre i tisdags :) Grattis !!!

Jag ser ju fram emot min helg som ni kan förstå
Den kommer bjuda på jobb och en massa andra trevligheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0