So far so good!

Ey, vilken bra dag, som liten start blev jag lite mer klippt.
Sen kom far min och hämtade upp mig för att vi sen skulle
in till stan, så blev man bjuden på lunch, mycket trevligt :)

Efter lunchen tog jag bilen hem, den som nyckeln var inlåst i.
Bra där, sen hem och slog på stort, tvättade Jenkans bil invändigt
och utvändigt, det ärväl det minsta jag kunde göra för att jag får
låna den så mycket och låsa in nycklar på det där viset.. haha!

Efter en skön dusch sen kom Sandra och Kakan och hämtade mig
så åkte vi och köpte lite godsaker inför våran idolkväll och sen blev
det lite mat på Ceasars :) 

Nu blir det snart idol och lite daimglass, Gokväll gott folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0