I guess you better go and get your armor

Ey, denna vecka såg ut som en vecka utan jobb
tills idag., idag har jag jobbat på Köpmangatan
vilket är så mysigt för man tycker att den butiken
är så liten, trotts att den inte är så mycket mindre
än Träffpunk, men det ger en känsla av det iaf :)

Imrogn blir det jobb där igen, vilket jag ser framemot
sen på onsdag vaknas det inventering på Marieberg så
jag får rycka in för att fylla butiken med min närvaro :)

Sitter och lyssnar på Jordin Sparks låt: Battlefield
Den låten är så gö att lyssna på, så gör det ni med!

"I never meant to start a war
You know, I never wanna hurt you
Don't even know what we're fighting for
Why does love always feel like a battlefield"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0