Hush Hush!

Efter 1,5 timmas snooz krigade jag mig upp ur sängen
och ut för promenad med Louice, en bra start på dagen
kan man väl säga, jag borde göra det till en vana :)

Det blev en sväng till salong där the gossip varvade
på hög nivå, det blev så mycket information om både
det ena och det andra att jag nästan fick svårt att ta
in allting.. det blev lite finslip på håret, Om det behövdes!

Jag tog kärran in till jobbet, det blev träffpunkt idag :)
Efter ett blödigt fyra timmars pass så sprang jag in
till Maya för att prata lite.. lite vare ja.. efter 0,5 h så
var det brottom hem till Jenkan som hade lagat mat
åt mig, gott! En humorrulle på det här och dagen var
i stort sett räddad :)

Varför gungar hela jag till Pussycat dolls - Hush Hush ?!

As long as i know how to love
I know I will stay alive
I've got all my life to live
I've got all my love to give
and I'll survive

So, baby Hush Hush!





Kommentarer
Postat av: Loui

haha, sätt på den där hush hush igeeeen ;)

2009-10-22 @ 23:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0