Don't bring flowers after Im dead!

Shit i havet vad jag har jobbat idag, efter lunchen tog jag
en kaffe och efter det gick jag på högvarv hela eftermiddagen!

Efter jobbet åkte jag och hämta upp min lilla Kaka för att vi sen
skulle ta oss till Ica Maxi för att shoppa lite godsaker, jag köpte
rosa rattar, det är väl min goda gärning idag! Sen blev det tre
koppar kaffe och korsord kvällen lång :) Mycket mysigt!

Imorgon är det fredag och jag ska jobba hela dagen lång.
Ska luncha med Sandra och Kakan och sen efter jobbet
blir det raka vägen hem till syrran som fyller hela 22 år!!


Gokväll! :)

Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare från örebro

när ska vi dricka tillsammans ??

2009-10-08 @ 22:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0