Allt är bara bra, tack!

Uh, vilken trevlig dag jag har haft idag.

Imorse åkte jag, Jennie och Nathalie till Mb för att investera
en dator till mig men jag kan ju meddela att så blev inte fallet,
jag ska vänta lite för att imrgon släpps windows 7 eller något i den
stilen och så blir det förmodeligen inte en compaq heller men det
återstår att se.. jag hatar att jag inte kan ett jävla skit om datorer
så ska man lyssna på andra som tror att dom är några jävla snillen
men har i själva verket jobbat med skiten från början av veckan..

Ge mig kunskap, Jag vill kunna själv!

jaja, vidare till IKEA för att införskaffa diverse doftljus o annat
till salongen, där agerade jag mest sällskap måste jag väl säga
och ja, självklart kollade in en massa grejer till lägenheten, som
jag förövrigt har värsta ångesten över nu för jag blir så orolig över
min ekonomi m.m .. jag kan ju inte ens laga mat, blev jag stor nu?

Ångesten tog över mig helt där ett tag så en latte på baravara
med Elin i några timmar gjorde susen, plus att kakan kom och joina
efter ett tag gjorde ju inte situationen sämre :) Dom är för bra!!!

Efter att jag sen kommer på att jag har låst in bilnyckeln i bilen
så kommer vi inte hem, inte i den bilen iaf.. haha Kakans lilla
blåbär räddade oss .. men bra gjort av mig! ( Moa, vi saknar dig iaf )

Kvällen har spenderats med pärlorna och Grey's. Dagen kan inte bli bättre.
joo, lite sömn på det här.. Puss!


Kommentarer
Postat av: Moa

haha. sotnos! saknar dig massor.

2009-10-22 @ 01:38:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0