Monday.

Helgen som just har passerat oss var en bra sådan.
Förfesten hos Mimmi var riktigt bra, dom där tjejerna
är bara för goa :)

Vi tog oss ju till Klubben senare och där var det inte
riktigt sånt drag man hade hoppats på kanske, hehe
men när man är med dom människorna jag var med
så krävs det inte så mycket för att det ska vara bra!

Idag har jag jobbat 3,5 timmar vilket är bättre än
inget men också ganska skönt.

På torsdag är det Mariebergs festen på Ritz, mm!
Det kommer nog bli intressant, tjejerna på jobbet
är taggade iaf, jag oandra sidan ska ta det lugnt för
självklart fick jag ta morognpasset på fredag, hehe
men också skönt det, då får man ta fredag tidigare :)

Till helgen väntar ledighet, det ser jag fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0