Mama, I'm coming home!

jaa, jag undrade just hur lång tid det skulle ta innnan
jag skulle börja nynna på Ozzy Osbournes - Mama Im coming home..


Efter lite snooz, en god frukost, lite mys i soffan så tog vi tag
i våra liv och invigde tvättrummet det gick ju bra, sen till banken.
Dom kan inte stava till mitt namn, trotts att jag var där för en månad
sen och rättade dom på deras stavning blev det endå fel på mitt nya
visa kort, Emilie.. ja helt fel Emelie.. Emilie låter ju som en kille..
Ne det där får dom byta..

Sen åkte Kakan och jag till Kumla med David och
tog en kaffe hemma i Obbas fina lägenhet :) perfa!

Sen blev det träning för min o Kakans del, fy sjutton
vad jobbigt det var.. aja jag får iaf sova hemma hos 
mamma  och pappa inatt, mys!

På tal om det så är ju min mamma och pappa
De bästa i världen, bättre finns inte.. ♥´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0