Lite finare, lite bättre!

Jamen, Godmorgon!

Måste ju börja med att Mariebergs festen var en skräll
Det blev mat runt 23 ist för 21, många blev dyng men
inte jag, nej jag var ju uppe med tuppen dagen därpå.

Lördagen då! Dag har varit en av de tröttaste dagarna på
länge kan bero på gårdagens kväll som började hos Malin
för lite förpärla och happy b-day happening, det var trevligt!

Vi blev fulla och ramlade iväg till hotellet, ja det är mig
ett ställe i sin egen glans det där, också det var trevligt!

Blev sen arg för Jennie tog min korv så jag sket i korven
då eftersom den nu var borta och förljde ist med alla andra
också så gjorde Jennie, mätt o belåten. Hoppas jag! 

Igår fick vi det bevisat att jag verkligen inte är någon "efterkarula typ"
och om grannarna inte var vakna när vi patrullerade in så vaknad dom då
och jag, ja jag däckade på Jennies golv med pannan på fotpallen, skönt..

Jennie sover än, men jag tog tag i mig själv och gick upp och tog en dusch!
Nu tar vi nya tag och går på't igen! Ha en trewlig lördag, TÖNT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0