In, spruta, ut!

Idag är jag glad.

Kakan sov hos mig inatt, det var mysigt :)
När vi vaknade så skulle hon hem och packa inför hennes Sälen
visit som sker denna vecka då hon ska få göra olika utbildningar
och greja med, bara en massa kul och bra saker!

Jag städade lite och fixade innan hon kom tillbaka till mig.
Vi tog en kaffe och mös lite sen åkte vi och köpte mig en
dator som jag nu inviger och skriver ett litet blogginlägg :)

Efter det så var det dax för att köa för att ta svininfluensa
sprutan som gick snabbt som ögat att ta dock var kön otroligt
lång och kylig men nu är det gjort och nu kan man bara invänta
den omtalade smärtan som snart kommer kännas i min arm. Ah!

Snart blir det träning, det är ju bra men jag är inte peppad
jag är sådär frusen och mysig och vill helst lägga mig under
en filt med en one tree hill box rullandes på tvn.. men icke!

God eftermiddag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0