Idag är det Onsdag!

Ja man tackar! Idag har jag jobbat det skönaste
arbetspasset på väldigt länge, 9-15 :) åh!

Eftermiddagen har jag i princip spenderat på Sveas
tsm med en massa goa tjejer. Ibland kan man bara
måbra av att tänka på vilka underbara människor
man faktist har att göra med, Topnotch!

Onsdagkvällar är ju som tidigare nämnt höjdpunkten
på veckan, Greyskväll också kallad..

Vi är bänkade med varma koppar kaffe/te och helt
paralyserade, men det är ju lite så vi jobbar..

Imrogn styrs det fest på Ritz, det är med andra ord Mariebergsfesten
på gång igen, man vet aldrig hur det slutar.. kul för mig som ska upp
07.00 dagen därpå. Det får helt enkelt bli så att man får hålla lite på
tyglarna och sätta dom andra i schak.. jag har ju endå en ledig helg
framför mig och den ska jag ta vara på..


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0