I took your words, and walked away!

Imorse gick jag och Lou upp och tog en morgonpromenad.
Hon går fort och jag går långsamt så jag fick typ småspringa
för att hänga med, dock mycket bra träning för mig haha! :)

Sen blev det en god frukost med lite uppdatering om vad som
händer i staden, länet, sverige, världen.. You name it..

..och sen har jag städat en massa hemma, det behövdes verkligen,
så efter att det såg hyffsat ut satte jag mig i soffan och kollade på Arn
den sista filmen tror jag det var när han dör och gudars vad sorgligt
det blev då, putti putti!

Nu sitter jag och är sådär äckligt proppmätt tack vare att jag och
Jennie och Niklas tog oss en lunch på Sokrates, det var gött och
mycket trevligt! Ha en fortsatt trevligt dag, Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0