I can feel your halo!

Uh, mycket skön fredag: har tillsammans med syster
lagat lite mat och sedan kollat lite på idol och dippat
morötter och gurka, gott som tusan! Vi fick lite besök
också av Kalle och Niklas ..och nu har jag precis blivit
av med sällskapet som skulle dra vidare vilken jag inte
alls kände för när man mår som bäst med levande ljus
bra musik från spotify och mysbyxa, ohja!

Sitter och lyssnar på Beyonce's Halo som Reza sjöng i
dagens program då jag nästan fick hålla för öronen..

Om jag säger så här så hade jag ju aldrig gjort det bättre
själv ohno, men ijh, Niclas Jonsson gör den bättre tom :)

"I can feel your halo"..

Trevlig fredag gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0