Ägg med salt på?!

Nu får jag äta upp lite av det jag skrev i min förra
rubrik, "Klipp dig och skaffa dig ett jobb" ja det blir ju lite pinsamt
för mig det här jag menar det är alltid jobbigt att krypa till korset.

..förra veckan klippte jag mig tre gånger och denna vecka har jag
inge jobb förutom lördag-söndag. Så jag ber om ursäkt för det jag
skrev till er som är långhåriga och inte har något jobb det är inte lätt 
och på tal om att jag inte ska jobba något denna vecka leder till att jag
skriver  ännufler inlägg iochmed att jag inte har något såkallat liv ellerja
det har jag ju, rastlös är nog ett bättre ord för vad jag känner inför det
här med en vecka utan jobb..

Har varit med David hela eftermiddagen och druckit kaffe och kollat
på film och efter att Kakan hade jobbat kom hon och joina då blev
det mer kaffe.. gott!

Jahaja! Nu sitter jag och äter lite havregrynsgröt och ett ägg.
Ägg med aromat på är det någon som har provat det?

Jag har aldrig träffat någon som gör det, jag har bara lärt andra
och faktiskt verkar de flesta tycka om det, jag älskar det!

Kakan har salt på sitt ägg, det tycker hon är bäst, fy bubblan!
.. Men hon tycker oandra sidan inte om havregrynsgröt..

Nu blir det snart träning, Pusskram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0