Vart får man allt ifrån?!

Tjenare!

Idag har jag växlat pengar till London, ah vill åka nu, helst idag!
Efter jobbet blev det häng på njuta med lou o Kakan! :) mm..


Kan ni tänka er när man fyllde fem bast att man inte hade någon aning om vart
livet skulle ta vägen!?

Man fyllde tio och endel började oroa sig för högstadiet fast
det då  var så långt borta En annan hade fullt upp med att lära sig
gångertabellen, man fyllde tolv och det var nu  det var dax att skiljas
från kidsen man växt upp med man skulle splittras, byta klassmates!
Det var förjävligt men innan man visste ordet för det så stog man där
fyllde fjortis, skaffade en såkallad pojkvän, endel hade stora problem
att fixa alkohol andra hade en Jenkan till syrra, haha! Sen kom dagen
så man hoppade runt på en vagn efter en traktor runt på kumla torg, aah
hej kom o hjälp mig! Kul vare då iaf! Fyllde arton och hängde på krogen sju
dagar i veckan och tyckte livet leker, plugget var väl sådär för andra var det
själklärrrt! När det känns som det var igår man gapade halsen av sig för man
hade överlevt högstadiet så var det bara på't igen, ni vet vad jag menar,
studenten  var kommen o skolan gången, "för jag har tagit studenten fy fan vad jag
är bra" var  ord som man redan dagen därpå fick äta upp då gårdagens smörgås 
tårta hämnade i toaletten. Men det är nu ett minne blått och endel vänner har
kommit och endel har gått  och vissa bestått.

På torsdag drar jag till London, so long fuckers!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tjaa Salomonsson!



Fan va najs att du ska hit, va ska du göra här? Äre weekend eller? :)Klart vi ska ses. Säg bara när och vart så åker jag dit vettu. Haha..

;D



Poss

2009-05-05 @ 18:16:17
URL: http://hedenborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0