The Emp is back in town.

tjenare tjenare!

Igår anlände jag sverige från en härlig tripp i London!

Torsdag!
Vi anlände till London på kvällskvisten, drog till puben för några öl
och lite häng, sen dog vi hem till Niclas o kollade in lägenheten,
grabbarna fick blåsa upp madasser som vi skulle sova på, min var
as skönt lite av en vattensäng, Emil's däremot, hum.. motsattsen!

Fredag!
Denna dag bjöd oss på sol och shopping! Det var riktigt kul att se
delar av London och shoppingen. Vi chekkade in Piccaldilly o annat.
Kvällen bjöd på club i Camden, ingen club som var något att ha i mitt
tycke men så fick det bli iaf! Hårdrockare och satanister över allt, buuhu!

Lördag!
Ja, det blev mer shopping och kvällen bjöd på club, en mycket rba kväll
som inte slutade förens 05.30 på morgonen, inte varje dag!

Söndag!
Söndagen var solig och vi drog på marknad i Briklane, mycket seconhand as bra
grejer nästan bättre än shoppingen på oxfordstreet! Sen på eftermiddagen drog vi
till Camden för mer shopping där träffade vi också Johanna ( Hedenborg.blogg.se )
skit kul att träffa henne, vi åt kinamat och dounuts som man kan säga satt fart på min
lilla mage, haha det blev panik och vi fick uppsöka toa! hahaha jaa bjuur på den! :)

Måndag!
Kalle och Emil åkte hem en dag före mig så denna dag fick jag spendera med
Niclas, vi drog till parken och hängde lite i det fina vädret sen fick han visa mig
London eye och Bigben, sen resterande dag kollade vi på film, haha skönt!

Tisdag
Denna dag var det dax för hemgång, jag är juu så jäkla snygg i huvet som inte
hade ändrat klockan från svensk tid, gick ju upp en timma förtidigt, jorå jag steg
upp klockan halv sju ist för halv åtta, gick och väckte niclas runt halv åtta men jag
trodde att klockan var halv nio.. aah, det var bara att slå på en film och vänta en
timma! Sen var det time to go.. det var först tunnelbana till tåget som skulle ta mig
till flygplatsen sen flyg hem till Sverige och sen buss till Örebro och bil hem till
Kumla :) jäklar alltså har färdats mellan himmel och jord på en o samma dag :)


     

  

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0