Panik.

Jag var duktigt och gick upp kl 06.00 imorse åkte till min kusin och
gick ut och gick med hennes hundar och Jenkan! Det var mycket
skönt! Sen har jag lagat mat för första gången i mitt liv typ, det var
iaf första gången jag lagade köttfärsås och spagetti, blev skit gott!

Nu är jag trött, har legat och degat hela för/eft middagen och kollat
tre avsnitt av one tree hill, det är ju så bra men just nu har jag panik.
Jag vet att jag måste ut och röra på mig men orken o motivationen
är som borttappad, förjävligt!

Nu väntar jag på att Obba ska komma hem så jag kan ta en promenad
till honom och umgås lite och förhoppningsvis har Kakan snart ätit upp
sin mat och kan umgås! Jag är sällskapssjuk!


Bilder från en mysig dag med tjejerna


 

         
           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0