Med ena foten på jorden!

De senaste dagarna har bjudit på jobb, faktiskt ganska skönt
att komma igång och jobba efter min långa ledighet för det blir
ju nästa så man går o blir bekväm med att vara ledig och det
är ju inte bra,, haha så nu är vi på't igen! :)

Idag när jag kom hem från jobbet gick jag och mamma ut och gick
vilket var mycket skönt, fan när man står inne på Marieberg hela dagarna
så känns det som man inte får luft så det är så himmla skönt att få komma
ut och få friskt luft! Efter det lagade jag o mamma lite mat det blev en pasta
med kyckling och pesto, det var väldigt länge sen så det ska bli gott att få
det till matlåda imorgn,.. mmm! Imrgon väntar ett 12-20 pass..det blir då
inte mycket till fritid en sån dag, men man får väl se vad som händer till
kvällen.. mjau,.. jag är ju ledig på torsdag! :)

Take care!





Jag tänker på dig min vän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0