Hungry for you.

Dagen till ära bjöd på mulet väder och fika med tjejerna!
Mycket mysigt jag älskar att bara sitta o snacka massa dynga och
bara vara med varandra! :) Efter det åkte jag o Kakan och hyrde film¨
åkte hem till mig o kollade rullen och bara mös, twilight, så bra film!
Sen när filmen var slut dök solen upp så vi blev sugna på öl såklart
men några öl blev det inte idag inte så vi förflyttade oss till Obbas lya
och kollade på Johnny Cash - Walk the line, lika bra varje gång! 

London
Ska bli så skönt att komma bort från min lilla verklighet för ett tag även
om jag tycker om min verklighet så är det riktigt skönt att få befinna sig
någon annanstans ibland och bara skita i allt som man inte orkar med!

Imrogn blir det mat hos min kära farmor, sen blir det packning på högnivå!
Kvällen bjuder på KBK match om nu vädret tillåter, sen utgång förhoppningsvis!

Tja!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men fasen va najs. Det är jättefint väder här nu så du kommer nog att ha det kanon. Jag har ett engelskt nummer som du kan höra av dig på 07593237171. Jag är ledig Lör, Sön, Mån så när du vill ses så är det bara och ringa. Jag hade ändå tänkt att åka in på lite shopping kring oxford. Ha en trevlig resa!



Poss o krääm

2009-05-06 @ 20:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0