Göteborg!

Åh vad jag är trött nu, välkomen detta är min dag!

Idag var det jobb på schemat, började tillomed en timmar tidigare
bra när lönen kommer med lite extra timmar! en mycket hektisk
dag om ni frågar mig, lön, lite skrevt väder .. ja folk var som tokiga!

Efter jobbet gled jag hem och där stod en present till mig på altanen
den var såklart från min vän Louice och jag blev jätteglad, det var ett
nattduksbord som jag nu får ärva från henne :) yeeej!

Efter ett mycket rörande avsnitt av Grey's drog jag och Lou ut på en
timmas promenad, oh vad det är härligt, man böhöver sånna där
promenader ibland.. och nu är jag färdig duschad och klar för sängen!

Imrogn bär det av till Göteborg, ching ching!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0