Fler ger mer.

Igår blev det soffpotatis för våran del, fyfan kom hem till Lou
efter en dag på en gräsplätt med umgänge m.m och däckade
totalt det var ju dock väldigt skönt att sova men att somna så
där hårt kl 6 är inte helt okej! men skönt äre..

Idag har jag jobbat på hårt, 8-18 bra där! Imrogn blir det mer
jobb vilket gör mig mycket glad!! :)

Efter jobbet åkte jag hem och åt mat med familjen, pappa har
ju gått och vunnit ännu en resa, denna gång till Domenikanska
republiken så efter käket skjusade vi han till tåget som skulle ta
honom till flygplatsen ,.. vissa har det bra!!


Ne nu är det masskonversation på msn, haha måste joina!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Heejsan gummsan!

Tänkte bara säga att jag ska ha lite grillfest här hemma (Är ju och hälsar på i Örebro) och det vore jättekul om du ville komma hit (om du kan). :D



Mitt svenska nr är 0704191556. Men det är bara att dyka upp efter 18 om du vill :)

Pussokram Johanna

2009-05-26 @ 18:45:39
URL: http://hedenborg.blogg.se/
Postat av: johanna

Glömde att säga att det är på torsdag.

2009-05-26 @ 18:46:24
URL: http://hedenborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0