Don't cha!

ohmy!

I fredags blev det bio med Kakan o Sandra, det var tänkt att vi skulle
se Män som hatar kvinnor, eftersom jag inte har sett den ännu, men det
blev fast and the furious 4, sjukt bra film!

Igår blev det jobb för min del sen hämtade Kakan upp mig på jobbet så
drog vi in till hennes syrras lägenhet där förpärlan skulle äga rum ..
När vi kännde oss rado för att gå underkvällen kom jag på att jag hade
glömt min plånbok ,med lägg o pengar, på jobbet blev det lite jobbigt.
Fick ringa mina folks så de fick åka in till Öret med pass o pengar, det är
ju tur att man har sådana underbara föräldrar :)

Kvällen var ju tipp topp förövrigt en aning otippad! Nu blir det film, ah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0