Do me good.

Ja, gårdagens "masskonversation" ledde till att jag och mina vänner
tog en sväng till Donken, haha Mina vänner är så himmla skeva och
totalt underbara! :) Så så blev det när man trodde att man skulle få hälsa
på bingen var det bara på med mysbrallan o dra iväg för häng med dom
jag gillar mest! :)

Idag har varit en bra dag på jobbet har dock haft oturen med mig att jag
blev lite trött efter några timmar så jag tog en kopp kaffe som bara några
minuter senare var utspillt över hela bordet, inklusive min mobil så den
luktar nu kaffeböner.. mm och funkar lite sådär förtillfället! Inte helt okej!

Nu piper tvätt maskinen, har tvättat mina vita converse som efter helgens
bravader blev svarta, fan! Haha! Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0