A a at night.

Gomorgon.

Jag kan säga att jag är lite av: rastlös, bakfull o allmänt glad.

Igår blev det utgång på strömpis, alltid lika bra där, glad för det!
Blev hem på dirren igår efter jobbet, landade halvnio sen svira om och in
till stan igen och öppna första ölen, lite sent för min smak men se så bra
det blev: Dans, människor i alla dess slag, mmm godis m.m' det är nog
från det min bakfylla har sin förklaring.. iaf sen var det hemgång  och jag tror
inte att vi stod vid dörrmattan förens  kl mitt i morgonen, det var ljus igen!
Jaha, och där kunde inte jag sova någe mer, det är lite där min rastlöshet
kommer in i bilden! usch!  Men jag kan ju bara inte hänga läpp för det så
sen går vi på ett arbetspass .. tre timmar haha! :)

Ha en bra dag, folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0