Youre my drug

Det känns tugnt att lämna en sådan toppen helg bakom sig
det är väl tur att man har lika mycket hräligheter framför sig :)

I fredags var vi på Håkan, kan ha varit det bästa jag sett, det
var så jäkla grymt så jag vet inte ord till det, sen efter det blev
det bara allmän fylla, underbar kväll med andra ord :)

Lördagen mådde man ju dock sämre, vaknade på en soffa
med en katt hoppandes efter mina fötter.. också helt okej! haha
 hela dagen var seg och jag fick aldrig riktigt känna på den där
känslan då man känner hur alkoholen smyger sig ur kroppen..
sånt man får leva med, På kvällen blev det bowling med tjejerna
jag bowlade dock inte för jag pallade verkligen inte efter gårdagen.
Så det blev lite foton från min sida! De kommer så småning om!

Söndagen bjöd på jobb, mycket att göra.. härligt rus! Ha en trevlig Söndag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman! looong time no seen.. bättring bättring! tyvärr kände ja inte att ja kunde lägga slantarna på afterski osv även om de vore guld o göra en sälen ;p menmen.. kmr ju fler ggr. vilka blir ni som åker? jo tänkte höra angående peace and love, jag är sååå sugen p åatt dra i år. har ni prtata något om de? PUSS

2009-03-02 @ 15:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0