Vad har du bakom banbenet? NADA!

haha, jag är ju skön ibland alltså,.. jag jobbar ju till åtta på kvällarna
och då är det mörkt ute, ja. och jag ska ta min lilla bil hem från jobbet
men ser inte ett skit. så jag får slicka röven på en annan bil för att se!
Vad är det här, funkar inte lysena eller? Joovist gör dom de, när jag väl
stannar hemma för att kolla. ( detta var i måndags ) Åker som vanligt
till jobbet igår och sen runt åtta hem igen.. och vafan,. ser inte ett skit
funkar inte lysena eller? Joovisst gör dom de. men jag har åkt med
parkeringsljus.. halvlysena var glappa båda två, med ett enkelt litet pill
på dom små så satte dom igång och lysa! tur att jag har en sådan bra
pappa som kan så mycket :)

Jahapp, då var det ute ur livet.. bilproblem är aldrig roligt när man inte
kan något om bilar! Idag har jag varit och tränat lite.. efter så åkte jag
iväg till solarieöarna där jag förvandlades till en tomat, oojoj!

Ska iväg och käka lunch med syrran nu, sen blir det jobb 15-20 :)

Ching ching!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0