Hope you are crying

Min långa arbetsdag är över, jag är skit trött men dagen har trotts
alla odds varit toppen och gått fort.. sånt gillar vi!

Igår pratades det om bio, vore mysigt, länge sen jag var på bio.
Dock föredrar jag ju egentligen en soffa, film och kissepauser.

Inatt låg jag och läste bok gör glatta livet det kunde man inte tro för några
månader sedan, faktum är att jag inte ens kan lägga ifrån mig boken jag läser
inatt fick jag ta mig samman och lyckades lägga ifrån mig boken 01.30 vilket
var påtok försent eftersom Emelie skulle upp och skjusa mammi som skulle
med tåget till uppsala kl 06.30..oiouh tidigt må jag säga. iaf som jag tidigare
nämnt så läser jag Stieg Larssons - Män som hatar kvinnor ( ja fortfarande )
Den är sjukt bra ännu bättre är ju att den har  kommit ut på bio nu  .,

Min pappas recension lyder: "Den var bra från att den börja tills den sluta"
kan det  bli så mycket bättre?


På fredag spelar The Wincherster widowmakers på Satin. Bra drag!





Min världens bästa mamma :) ( redo för maskerad på denna bild )

Kommentarer
Postat av: Emelie

hörru pemlan! Peace and love? vad säger ni?

2009-03-10 @ 12:50:24
URL: http://empapuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0