Vinden har vänt!

Grey's anatomy på tvn nu.. vanligtvis brukar jag och mammi kolla
på det tsm men ikväll blev det lonelynight! Saknar min mamma!
Pappa blir inte så mycket till sällskap när det är "sånt skit!" på tv.

Har haft en riktigt bra dag idag, en givande och skön dag! :)
Sånt gillar vi, visst? Imrogn är jag iaf ledig, ska påsättochvis
bli skönt men känner för att jobba.. Ska med Jenkan in till stan
en snabbis på morgonkvisten, jag ska ta en kik på stan medan
jag väntar på henne som ska fixa något på Soul ( skönhetssalong )
sen blir det träning och hämta mamsen :)



        

" ..med kärlek som cement
vi bygger från grunden
på all skit som har hänt
det är min tur nu
vinden har vänt.."


     

Kommentarer
Postat av: jo

Haha, varför ska jag se ut som en pajas på alla bilder för:D



Är allt bra med dig?

Puss!



Ps. vore fan kul o dra ihop en dunderfest nångång i sommar när ja kommer hem, med alla gamla ruttna virginskafolk. Eller i alla fall de roliga:D eller hur?

2009-03-30 @ 12:47:20
URL: http://hedenborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0