Snöstorm gör mig allmänt aggro

fan, är inte sugen på att skriva egentligen men vad gör man inte?

Idag åkte mammi till Uppsala, kommer hem torsdag.. hum?!
Pappa är typ sjuk, nivet, magsjuk.. jag har fobi för sånt okej
vem har inte det men det är fan otrevligt!

Idag har jag jobbat i stort sett hela dagen, har dock tränat lite efter
jobbet vilket var på tiden får man väl säga.. måste bli bättre på såntdär!

Kollad förövrigt på wipeout igår på tv ett jäkla roligt program måste jag
ju säga, bra komentarer och andra härlig uderhållning.. jag skulle själv
vilja vara med i något sånt! Det är en sak jag undrar över.. varför inte vi
i Örebro har något sånt där kul äventyr, klätterväggar, vatten, utmaning!?
Jaa, det sägs att Gustavsvik ska ge en jäkla upplevelse men kom igen!
Kanske något att fundera över, starta eget företag mitt i lågkonjunkturen?

Utöver detta inlägg vill jag bara säga, för o flyg med snön, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0